Dolar 34,3467
Euro 37,4686
Altın 3.029,15
BİST 8.647,13
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Muğla 21°C
Açık
Muğla
21°C
Açık
Çar 21°C
Per 21°C
Cum 20°C
Cts 19°C

Trendyol e-ticaret eğitimi verdi

3 Ekim 2024 11:54
81
A+
A-

GEKA, MUTSO ve Trendyol işbirliğinde Muğla’da ‘E-Ticaret ve E-İhracata İlk Adım’ eğitimi düzenlendi. 100 kişi ile sınırlı tutulan eğitime ilgi oldukça yoğun oldu.

Güney Ege Kalkınma Ajansı (GEKA), Muğla Ticaret ve Sanayi Odası (MUTSO) ve Türkiye’nin en popüler e-ticaret siteleri arasında yer alan Trendyol işbirliğinde eğitim düzenlendi. ‘E-Ticaret ve E-İhracata İlk Adım’ konulu eğitim 2 Ekim Çarşamba günü MUTSO Konferans Salonunda gerçekleştirildi. Katılımın 100 kişi ile sınırlandırıldığı eğitime ilgi oldukça yoğun oldu.

Toplantının açılış konuşmasını gerçekleştiren MUTSO Yönetim Kurulu Başkanı Bülent Karakuş şunları kaydetti: “MUTSO ve çatı kuruluşumuz olan TOBB olarak, ticaretin dijitalleşmesini yürekten destekliyoruz. Dijital dönüşümle birlikte, işletmelerin ve tüketicilerin alışveriş yapma şekilleri evrim geçirmiştir. E-ticaret, sınırlı bir alanda değil, tüm sektörlerde büyümek isteyen KOBİ’lerimizin kaçırmaması gereken bir fırsat. Buradan tüm Türkiye’ye, tüm dünyaya ulaşmak mümkün. E-ticaret ve e-ihracat, günümüz iş dünyasında hayati öneme sahiptir. Müşteriler e-ticarete geçerken, geleneksel yöntemlerde takılıp kalan firmaların ayakta kalma şansı elbette ki yok. Yeni teknolojilere uyum sağlamak için iş yapma biçimlerimizi değiştirmemiz gerekiyor. E-ticaretin e-ihracatın kurallarına uygun hareket etmemiz gerekiyor. İşletmelerimizin dijital dönüşüm süreçlerine dahil olmalarıyla, ürünlere erişim kolaylığı, maliyet tasarrufu, global pazar erişimi ve veri analitiği sağlamaları mümkün. İstatistikler gösteriyor ki, e-ticarette son yıllarda iyi bir ivme yakalasak da henüz yolun başında sayılırız. Türkiye’nin e-ticaretteki yeri, dinamik yapısı ve sürekli gelişen teknolojileriyle, gelecekte de önemli bir oyuncu olmaya devam edecek. Bugün için gerideyiz ama aradaki farkı hızla kapatabiliriz. İnternet bağlantısı yaygınlığı, kalitesi ve akıllı telefon kullanım oranlarında batı ülkelerine benziyoruz. Ülkemiz nüfusunun yaklaşık yüzde 94’ü mobil bağlantıya sahip. Sosyal medyada çok aktifiz ancak internetin sunduğu fırsattan tam olarak faydalanamıyoruz. Bunun en önemli nedenlerinin başında güven eksikliği geliyor. Bizdeki bu güvensizlik e-ticaretin gelişmesini engelliyor. İnşallah kamu ve özel sektör işbirliğiyle yapılan çalışmalarla bu güven problemi ortadan kalkacak ve dünyanın önde gelen ülkeleri arasına gireceğiz.”

Başkan Karakuş’un açıklamalarının ardından sahneye davet edilen Trendyol Satış ve İş Geliştirme Bölge Yöneticisi Nuri Ersoy, Türkiye’nin e-ticaret ve e-ihracattaki konumu, kullanıcı/ihtiyaç potansiyeli, e-ticaret ve e-ihracatın üreticiye avantajları, doğru kanallar ve dikkat edilmesi gereken hususlar konusunda detaylı bir sunum gerçekleştirildi. Soru cevap bölümünün ardından sona eren programda katılımcılara katılım sertifikası verildi. (HaberMerkezi)

YORUMLAR

*

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

sanalbasin.com üyesidir